RECORDEM ESPECTACLES...27 may 20241 min de lecturaCom que acabem la temporada amb un musical, us n'oferim un altre que, en el seu moment, també va agradar molt!"CHICAGO" Direcció: Cesc Carreres3, 4 i 5 de juny de 2017 (Fa 7 anys)https://www.youtube.com/watch?list=PL0-PLYKQatL9wbYhRHZybjgV7IguKhn0U&v=6dKNbne8JF4
Comentarios