RECORDEM ESPECTACLES
- 15 may
- 1 min de lectura

La pandèmia ens queda lluny però, en realitat, no fa tants anys que la vam patir. Recordem que el 12 de març de 2020 ens confinaven a casa per un període de temps indeterminat. El Cercle també va tancar uns mesos i, poc a poc, es va anar obrint aplicant mesures de seguretat. Al setembre d'aquell mateix any presentàvem una temporada de teatre especial, amb mascareta i distància física. En aquest context, la MERCÈ SESÉ va crear un espectacle amb nens i nenes de tallers - en aquell moment de 5è i 6è de primària - on parlaven de com vivien el confinament "ENTRE PANTALLES" Estrenat el 31 de gener de 2021. Fa 5 anys https://www.youtube.com/watch?v=wODAwHayqBA&list=PL0-PLYKQatL-AvnWFB2AmBR545N7kNllx&index=10&t=68s&ab_channel=elCercledeGr%C3%A0ciaHI podreu trobar l'AGNÈS BRAU, ARIADNA BLASCO, BLAI PICANYOL, BRUNA CASALS, MARIA BRAU, MARIA SOTA, NORA ALCAIDE, PERE QUINTANA, RITA RULL, ROGER SOLER. I, com a tècnics: GUILLEM CADAFALCH i PERE FÀBREGUES |




Comentarios