top of page

Secció Agrupament: FESTA ANUAL

  • hace 17 horas
  • 1 Min. de lectura
Una perspectiva de la plaça Raspall ben concorreguda.
Una perspectiva de la plaça Raspall ben concorreguda.

L'AGRUPAMENT CELEBRA LA SEVA FESTA ANUAL


"Dissabte passat, vam celebrar la festa del 35è aniversari del Montnegre-Josep Carner. (1)

Va ser una festa especialment xula perquè per primera vegada - que nosaltres en tinguem noció - vam tenir el plaer de comptar amb la participació dels pares. Ens van ajudar en els temes logístics i organitzatius.


Per primer cop a la vida vam decidir organitzar una paella popular oberta al públic i vam exhaurir els tiquets abans de començar la festa.





Durant el matí vam estar fent un "vermutillu" i un cop acabada la paella vam fer un taller de samarretes, de serigrafia - en honor al 35è aniversari - i van quedar súper bé.




També aquest any teníem gots de l'Agrupament que entraven amb el tiquet de la paella.

Després vam fer un bingo musical súper xulo amb peces musicals per a totes les edats.


En acabar, van tenir un concert en directe de versions en rumba catalana de cançons típiques catalanes i per últim vam fer el tancament de la festa amb un punxadiscos i cap a casa!"


ENHORABONA PER AQUEST DIA TAN BONIC I PER MOLTS ANYS MÉS!


(1) Ens permetem recordar als socis del Cerle més antics que l'Agrupament celebra la fusió del nostre "Josep Carner" fundat l'any 1970 amb l'agrupament "Montnegre" (1991).


 
 
 

C/ Magdalena E. Blanc, 12

(abans Santa Magdalena)

Barcelona 08012

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon
  • Blanco Icono de YouTube

© 2026 el Cercle

images_edited.jpg
creusantjordi.jpg

CREU DE SANT JORDI DE LA
GENERALITAT DE CATALUNYA 2002

MEDALLA D'OR DE
LA CIUTAT 2022

petitLogo_FAC_-Color1-e1390290885115.png
bottom of page