Secció Esports: BILLAR. ACTIVITAT LÚDICA
- hace 3 horas
- 2 min de lectura


El dissabte dia 20 de juny es va fer la trobada de final de temporada.
Va començar amb un esmorzar i, en acabar, vàrem fer dos grups i van jugar partides entre ells.
El dinar, com veiem, era arròs amb llamàntol.

A la tarda es va fer la "revancha" entre els mateixos grups i on es va declarar com a campió l'equip A.
Vàrem tenir la presència del President de l'Entitat qui va fer la seva carambola .





En aquesta trobada ja hi van participar els nous jugadors/es inscrits per a la propera temporada.
Es va fer el lliurament de "la cullera de fusta" al perdedor o perdedora de la competició de la temporada. Va ser per a la Montse Farran i, en aquest cas, com ella que ja tenia la cullera, se li va donar una forquilla.
La propera temporada seguirem creixent en participants.

Tornem a posar la foto de tota la taula per repassar els noms de tothom:
JOAQUIM RUBIO, ALFONSO BLANCO, ALFRED RIUS, JORDI TAYÀ ESTANISLAU ROCA ,ISIDRE COMELLAS, SÒNIA GUALLAR, BERNAT FÀBREGUES, JORDI GENOVÈS, JOAN AMAT, CATI SESÉ, MONTSE FARRAN, ANNA RUBIRA ,JOSEP MARIA PINYOL, ÀLEX CABRÉ, JORDI PINYOL, RAMON RULL, PEP PLANAS, FERRAN SESÉ, GERARD BADIAS
Doncs, ENHORABONA i llarga vida al billar del Cercle!




Comentarios