Secció Teatre: "L'ORENETA"
- elcercle
- hace 5 días
- 2 Min. de lectura
Actualizado: hace 4 días

En parlem amb el director: QUIM FUSTER
CC Bon dia, Quim!
Estrenes una obra que ens imaginem que vas descobrir fa un parell de temporades a la sala Villarroel, oi?
QF Efectivament; vaig veure l'obra a la Villarroel i em va atrapar a l'instant.
CC A molts de nosaltres també ens va colpir aquest text.
Què t'ha fet decidir a presentar-lo al Cercle?
QF La meva intenció de portar-la al Cercle era, precisament, poder oferir a tothom que no l'havia vist l'oportunitat de descobrir aquest meravellós text i a la gent que ja l'havia vist, tornar a descobrir les moltíssimes capes que ofereix el text.
CC Tenim la sort de comptar amb un bon elenc d'actrius i d'actors al Cercle per interpretar els personatges de l'AMÈLIA - Emma Vilarasau - i del RAMON - Dafnis Balduz -.
Tu has escollit la CARME BIGORRA i l'ÀLEX FUSTER i estem convençudes que ho faran tan bé com seran capaços.
Els fa il.lusió interpretar aquests personatges?
QF Els dos estan súper entusiasmats amb l'obra i amb els seus personatges. Els han treballat a consciència, però estan una mica "acollonits" per la dificultat que representa portar a bon port aquests papers tant a nivell de text com d'interpretació. Esperem que estiguin a la alçada.
CC Sense desvelar cap secret, explica'ns com t'has plantejat la posada en escena i la presentació de l'obra.
QF Ens hem plantejat oferir tots els punts de vista dels personatges perquè arribin al públic de la manera més clara possible i poder crear debat. És un text que toca la fibra en molts aspectes on tothom s'hi pot sentir una mica identificat en algun moment. Una obra que parla d'Amor i de Dolor.
Pel que fa al muntatge, l'he volgut despullar de tot l'innecessari per fer lluir el magnífic text d'en GUILLEM CLUA.
També vull destacar que el XAVI VILAJOSANA ens ha compost una cançó i que el FERRAN VILAJOSANA l'ha arranjada i interpretada al piano.
Esperem que gaudiu de valent durant els 95 minuts de la funció.
CC Doncs tenim moltes ganes de venir!
SI NO LA VAU VEURE, NO US LA PERDEU.
SI LA VAU VEURE, US RECOMANEM QUE REPETIU.

Missatge de l'autor al director.
Nosaltres també desitgem MOLTA MERDA a la companyia!







Comentarios