top of page

UNA AMISTAT QUE VE DE LLUNY...

  • elcercle
  • 16 nov 2021
  • 2 Min. de lectura

Ve de l'any 2000. Els Geganters de Gràcia van demanar a les nostres puntaires si voldrien fer un mocador de mà per a la geganta "Llibertat". En aquella època hi havia moltes sòcies a la nostra Secció de Puntes. Per exemple, la senyora Lagé - mare del Jordi Lagé - la senyora Altés - mare de la Maria Mercè Altés -, la Carme Heredia - mare dels germans Valero:

Maria Antònia, Xavi, Carles, Josep M., Lluís i Pilar -, l'Elvira Sesé, la Maria Aniorte - mare de la Beatriu Riera -, la Mercè Gurmaches - mare del Lluís Monclús -, la Mercè Sabartés - mare de la Mercè Sesé - la Quimeta Domènech - mare dels germans Tort: Jordi, Albert, Carles i Xavier -, la Rosita Sesé i l'Anna Maria Miralta - mare dels germans Rubio: Maria Victòria, Carles i Joaquim - qui, a més, feia de professora.




Aquí veiem l'Anna Maria Miralta amb la seva neta Meritxell Tort a la celebració realitzada el dia 4 de juny de 2000 en la Trobada de la Puntaire al Passeig de Sant Joan.








La Meritxell només tenia 11 anys i, com que era la puntaire més jove, va tenir l'honor de regalar el mocador a la Geganta i el llueix penjant de la mà dreta.


I PER QUÈ TREIEM ARA AQUESTA NOTÍCIA DE FA 21 ANYS?


Doncs perquè es veu que la Llibertat ha perdut el mocador! i les nostres puntaires actuals han rebut l'encàrrec del David Campos, president dels Geganters de Gràcia de fer-ne un de nou. I ja el tenen gairebé enllestit!


Al proper + Cercle veurem com ha quedat i comentarem com ho farem per fer-lo arribar a la Llibertat.

Comments


C/ Magdalena E. Blanc, 12

(abans Santa Magdalena)

Barcelona 08012

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon
  • Blanco Icono de YouTube

© 2025 el Cercle

images_edited.jpg
creusantjordi.jpg

CREU DE SANT JORDI DE LA
GENERALITAT DE CATALUNYA 2002

MEDALLA D'OR DE
LA CIUTAT 2022

petitLogo_FAC_-Color1-e1390290885115.png
bottom of page