top of page

UNA IDEA EXCEL·LENT!

  • elcercle
  • 6 abr 2022
  • 1 Min. de lectura

La classe oberta va tenir més ressò del que esperaven les directores - LAURA PEDEMONTE i JANA BUSSÉ -.

La sala de Dansa es va omplir de criatures amb ganes de ballar, aprendre i passar-s'ho bé.





Han fet una sessió d'escalfament, han repetit i ensenyat algun dels balls del seu repertori i també han fet un circuit de dansa i d'activitats motrius diverses.






Les directores se senten molt satisfetes per la rebuda de l'activitat i estan convençudes que, ben aviat, el grup s'ampliarà. ENHORABONA i tant de bo sigui així!


Aprofitem l'avinentesa per comunicar a tots els socis/es amb fills d'aquestes edats (de 3 a 7 anys) que, a més d'aquest grup de "minis", l'esbart disposa de més directores amb vocació i ganes d'obrir més grups amb nenes i nens més grans (de 8 a 14 anys).

FEU CÓRRER LA VEU! Seria magnífic que l'esbart ampliés el nombre de grups i que més infants de la casa i del barri s'animessin a ballar!

 
 
 

Comments


C/ Magdalena E. Blanc, 12

(abans Santa Magdalena)

Barcelona 08012

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon
  • Blanco Icono de YouTube

© 2025 el Cercle

images_edited.jpg
creusantjordi.jpg

CREU DE SANT JORDI DE LA
GENERALITAT DE CATALUNYA 2002

MEDALLA D'OR DE
LA CIUTAT 2022

petitLogo_FAC_-Color1-e1390290885115.png
bottom of page